Powered By Blogger

Friday 27 June 2014

RAYA LOOKBOOK

RAYA LOOKBOOK



well, Raya just around the corner. so, kena la buat persiapan untuk raya yang makin tiba. Firtsly, sambut Ramadhan dulu. Puasa penuh baru seronok raya kan? kan? setelah sebulan berjaya menentang hawa nafsu :)  Jom tengok koleksi raya di bawah ni!
enjoy :D


First : Baju Kurung



                
lookbook1.Baju kurung bewarna biru lembut sangat sesuai dipakai ketika HARI RAYA AIDILFITRI. Terdapat 2 pilihan hijab sama ada licin atau kasar. Kasut bewarna hitam sangat digemari ramai wanita. perbezaanya jenis bertumit tinggi atau flat. dihiasi lagi dengan clutch hitam yang sungguh bergaya. Gaya ini menaikkan lagi seri muka anda pada 1 syawal.!!

Lookbook 2

 lookbook 3


 lookbook 4 : DRESS






Gaya kedua sangat feminin dan moden. Dress dan hijab daripada zawara sangat memenuhi citarasa remaja pada zaman ini. http://www.zawara.com/
Kasut high heels or flat sangat sesuai digayakan bersama dress zawara ini.oh! dan tidak lupa juga brown clutch sebagai pelengkap gaya!
lookbook 5 : Abaya







This outfit really simple and elegant. Abaya daripda Dubai dan Hijab bewarna hitam kelihatan sungguh menawan di pagi har raya. Boots sangat sesuai digayakan dengan Abaya. Di tambah .Handbag Gold colour daripada jenama Prada. Bagi remaja, penggunaan handbag exclusive mungkin tidak diperlukan..

Antara kelima-lima lookbook di atas, yang mana satukah kegemaran anda? comment down below okey?
Thanks and enjoy your Raya :)

No comments:

Post a Comment